• سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 6 ذی القعده 1445
  • 2024 May 14
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76879
+
-

طرح مبادله کاغذ باطله با نوشت‌افزار

در شهر
طرح مبادله کاغذ باطله با نوشت‌افزار

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در آستانه بازگشایی مدارس، طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم‌التحریر را با مشارکت بخش خصوصی در شهر تبریز اجرا می‌کند. به گزارش شهریار، «ابراهیم محمدی» مدیرعامل سازمان میادین در این باره اظهار کرد: سازمان طرح مبادله کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار را با هدف منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در شهر راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: برای تامین نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان، سازمان با اجرای طرح‌های شهروندمحوری و کمک به اقشار آسیب‌پذیر برای اولین بار در کشور این طرح را در شهر تبریز اجرا می‌کند. این مسئول با بیان این‌که یکی از اهداف بلندمدت سازمان توجه به مسائل محیط زیستی و توسعه فرهنگ شهرنشینی است گفت: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح در تبریز علاوه بر تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان، در آموزش شهروندی نیز گام‌های موثر برداشته شود.

مدیرعامل سازمان تاکید کرد: کلیه نوشت‌افزار در این غرفه زیر قیمت بازار و با کیفت عالی عرضه می‌شود. گفتنی است این طرح از ۳ شهریور به مدت یک ماه در قالب چندین غرفه در حال اجراست. نشانی این غرفه‌ها میدان جهاد (نصف راه)، اول خیابان آزادی، جنب ایستگاه تاکسی و راسته کوچه میدان نماز است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید